Garancia
Garanciális feltételek:
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk készített termékekhez a garanciát, mint gyártó biztosítjuk Önnek. Így Ön közvetlenül élvezheti a terméktámogatásunkat és ez biztosítja, hogy a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsuk vagy újra cseréljük a terméket!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk gyártott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
Nem garanciális meghibásodás a habgyöngy töltet tömörödése! Ez egy természetes folyamat, ezért célszerű - persze használattól függően - évente utántölteni a habgyöngyöt a bélésen található cippzár segítségével. A töltet 1 kg-os és 5 kg-os kiszerelésben kapható Webáruházunkban.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igényét telefonon +36 30 970 8866, vagy az info@babzsakos.hu emailon címen jelezheti. Célszerű a nyugta vagy számla egy példányának megtartása és bemutatásával az érvényesítéshez.
A garanciális problémával cégünknek behozott termékeket 5 napon belül javítjuk, vagy - a meghibásodás mértékétől függően - újra elkészítjük.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. tépés, szakadás, szálfutás, megázás, koszolódás, stb. ) esetében nem vállaljuk a 72 órás cserét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen a hiba jellegénél fogva azonnali cserét biztosítunk, vagy 5 napon belül ismételten elkészítjük a terméket. Ennek megfelelően a 72 órán belüli meghibásodás esetén az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a +36 30 970 8866 telefon számon vagy a info@babzsakos.hu email címen.
Amennyiben nem egyértelműen a rendeltetésszerű használat során keletkezett a hiba, akkor a meghibásodás mértékétől függően - és külön díj ellenében - vállaljuk az adott bélés, huzat cseréjét valamint a habgyöngytöltet pótlását.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét. Kérjük, visszaküldés előtt vegye fel a kapcsolatot a Webáruházzal.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.